Plastic Door

‹ Vissza a referenciákhoz

Valódi öröm volt együtt dolgozni a feladaton Balogh Noémivel, a Plastic Door tulajdonosával, aki azzal a kéréssel fordult hozzánk, hogy készítsük el vállalkozása logóját. Noémi már a legelején tisztában volt azzal, hogy egy logó mennyire fontos szerepet játszik egy márka életében, annak azonosításában, így ő is beletette a munkába a ráeső részt. Mi feltettük a kérdéseinket, ő pedig készségesen válaszolt is rájuk. Ennek a kooperatív együttműködésnek köszönhetően zökkenőmentesen haladt a munkafolyamat elejétől a végéig.

A Plastic Door az építőiparban tevékenykedik, azon belül pedig lakások teljeskörű felújításáról és nyílászárók értékesítésével foglalkozik. Mit lehet tudni ennek a szektornak a célközönségéről? Egyet biztosan: a magyar piacon a csalódások sorozata a képzetlen munkavállalókban a bizalmatlanságot alapozta meg bennük. Ebből következik, hogy a márkának egy erős, magabiztos és megbízhatóságot sugárzó alapkőre van szüksége, mely arra törekszik, hogy bizalmat ébresszen az emberekben. Itt jön képbe a piros szín és a vastag vonalak, melyek együttesen erőt, stabilitást és megbízhatóságot sugallnak.

Az embléma kezdőkarakterek leegyszerűsített megjelenítéséből áll össze. Ennek a minimalista formavilágnak köszönhetően megjelentek a derékszögek, így a logónak mindenhez köze van, ami érinti az építőipart, házakat, lakásokat, sarkokat, ajtókat és ablakokat. Könnyű megjegyezni, így a célközönség számára tökéletesen alkalmas lesz azonosítás szempontjából.

Még több arculat:

Arculat

Sport and Trade

Nézd meg ›
Arculat

Hajdúszoboszlói gyülekezet, iskola, és idősek otthona

Nézd meg ›
Arculat

Nagy Pékség

Nézd meg ›
1 órás ingyenes konzultáció