Márkastratégia

Márkastratégia

‹ vissza a szolgáltatásokhoz
Márkád felépítése előtt meg kell állapítani, hogy melyik irányba induljunk el. Tudatosan választani pedig csak úgy lehetséges, ha van egy pontos elképzelés, ami felé haladhatunk.

Mi lesz ebből?

Márkastratégiád felállítása után pontosan tisztában leszünk azzal, hogy milyenre kell formáljuk márkád személyiségét. Világos lesz, hogy hogy kell kinézzen, hogy kell megszólítsa a célközönséget, kiket kell megszólítson, és hogy milyen érzéseket kell keltsen az emberekben.

A különbség

Mindenki a saját igényeinek megfelelő ízeket keresi. A te márkádnak is van saját, egyedi íze. Ezt az fogjuk megállapítani márkastratégiád felállítása közben.

A folyamat alatt nagy szerepet fog játszani azoknak a jellemzőknek a megállapítása és kihangsúlyozása, melyek megkülönböztetik márkádat versenytársaidtól.

Márkaérzés

Mindezeknek az összességéből fog összeállni a márkastratégiád, melynek látható jelei meg kell jelenjenek márkád arculatában, logójában, weboldalában, kommunikációjában – röviden összefoglalva – bárhol, ahol márkád megjelenik.

Logótervezés, arculattervezés ›

Így készül

Először egy több alkalmas workshop keretén belül – amit lebonyolíthatunk személyesen, vagy online is – körvonalazzuk márkád személyiségét, majd mindez összefoglalásra kerül egy kézikönyvben. Ezek levezénylésében Zoltán lesz a segítségedre.

Zoltán bemutatkozása ›

Tóth Zoltán a Pixlab csapat grafikusa
Márkastratégiára van szükséged?

Legjobb aink:

1 órás ingyenes konzultáció