A weboldalon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk számodra. A honlap további használatával hozzájárulásodat adod a cookie-k használatához. Adatkezelési tájékoztató.
A brand ugyanúgy létezik egy intézménynél, mint egy vállalkozásnál. Itt is van célközönség, akiket a márka meg kell tudjon szólítson különböző felületeken keresztül. Hogy ez a fajta kommunikáció minél hatékonyabban történjen szükség van egy egységes arculatra, mely által könnyen megkülönböztetheti magát a márka egyéb márkáktól.
Ám hogy tudja vizuálisan megkülönböztetni magát egy levéltár a többitől? Nos, ha felsorolunk pár az adott levéltárra vonatkozó jellemvonást, akkor hamar elkezd körvonalazódni előttünk az irány. Jelen esetben egy egyházi intézményről van szó, melynek tevékenysége a múlthoz kapcsolódik, célközönsége pedig a jelen és a jövő kutatóiból épül fel. További jellemzői, hogy tájékozott a múlt nyomaiban, segítőkész a kutatói számára és megbízható a személyes adatok kezelésében. Egy olyan arculat kellett, mely összefoglalja ezeket a személyiségi vonásokat. Egy olyan logó megtervezése volt a cél, mely a múltból épül fel és nem csak a jelenben, hanem a jövőben is megállja a helyét. Ezekből a kritériumokból épült fel a logó megtervezéséhez vezető út.
Mivel a Tiszántúli Református Egyházkerület Levéltár (TtREL) archívumának alapját az írott szó képzi, így a logóban egy toll kapta a fő hangsúlyt mely magába olvasztja a megfeszített Jézus jelképét, felhasználva a 16. században fellelhető organikus virágminták stílusát, mint irányzatot.