Az nem elég célnak, hogy legyen egy embléma a névjegykártyádon!
A jó cél ott kezdődik, hogy megfelelő módon szeretnéd megszólítani a célközönségedet. Vagy, hogy az emberek gyorsan tudják beazonosítani a márkádat. De az is csodás cél, ha csak egységes megjelenést szeretnél elérni minden felületen.
Ezek már valódi célok, amik elérhetők a megfelelő tervezési folyamattal!
Végig szem előtt tartjuk, a korábban meghatározott célt. Készülj, sok kérdésünk lesz annak érdekében, hogy a felszínre hozzunk új szempontokat, amik befolyásolják a tervezés irányát, és hogy pontosan megértsük, a saját illetve a célközönséged igényeit.
A prezentálásnál elfelejtheted a felesleges módosítási köröket, amikor nem tudod magad megértetni a grafikussal. Az eredmény egy olyan logó lesz, melyet a célközönséged könnyen megjegyez, és ami a stratégiában meghatározott érzéseket fogja kiváltani belőlük az összes felületen!