Aki egyedi fejlesztésű weboldalakat készít azt javasolja, hogy te is olyat rendelj tőle, aki pedig sablon alapú rendszerekkel dolgozik, az pedig azt próbálja neked eladni. Ez persze logikus, de honnan tudod meg azt, hogy ...
Őszintén remélem, hogy soha nem kerülsz abba a kellemetlen szituációba, amikor kiderül, hogy a logód a megtévesztésig hasonlít egy másikra, vagy ami még ennél is rosszabb – és sajnos van rá példa – egy az ...
A Copyblogger 2006 óta tanítja olvasóit a tartalommarketing, a webszövegírás rejtelmeire. Ezúttal egy igen hasznos, alapvető fontosságú módszert halásztam elő nektek a Copyblogger cikkóceánjából, hogy hatékony ...
Az internetes értékesítés (például egy webáruházon keresztül), egyszerű feladatnak tűnik, ám valójában sokkal komplexebb feladat, mint azt sokan első hallásra gondolják. Igaz ugyan, hogy amíg egy fizikailag ...
Van grafikus, aki percek/órák alatt elkészít egy logót, és van, aki hónapokat dolgozik rajta – de ez nem azt jelenti, hogy az egyik tehetségesebb, a másik meg kevésbé! A projekten eltöltött idő nem ...
Amikor egy cég brandjéről beszélünk, az emberek legtöbbször rögtön a logóra asszociálnak. Nem vitás, a logó valóban nagyon fontos alapköve a márkának, de fontos tudni, hogy az is csak egy alkotóelem a sok ...
Nem szeretném, ha irreális elvárásokat támasztanál, ezért először hadd oszlassak el pár tévképzetet a logók funkciójáról. Így teljes mértékben tisztában leszel azzal, mire jó egy logó és mire nem. A ...
Tehetséges grafikust keresni és találni egyáltalán nem nehéz feladat. Számtalan lehetőség közül választhatsz, és rengeteg szakemberrel kerülhetsz összeköttetésbe. Ám a történet itt kezd el bonyolódni, ugyanis ...
A weboldalon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk számodra. A honlap további használatával hozzájárulásodat adod a cookie-k használatához. Adatkezelési tájékoztató.